news-details
Vir slike: SiOL
Slovenija

Burja piha v pravo smer: 80 let inovacij iz Ajdovščine

Obstajajo znamke, ki jih prepoznaš brez besed – po barvi embalaže, vonju otroštva ali okusu poletja. Fructal je ena izmed njih. Njegovi izdelki – od Frutka in Frutabele do značilnih modrih stekleničk – so več kot le izdelki. So del navad, praznikov, šolskih malic in družinskih izletov. So del življenja. In to ne le v Sloveniji, temveč po vsej nekdanji Jugoslaviji, kjer Fructal še danes uživa skoraj kultni status. Leta 2011 je podjetje postalo del mednarodne Skupine Nectar, a kljub spremembi lastništva ni izgubilo stika z domačo zemljo. Ravno nasprotno. "Ostajamo zvesti lokalni proizvodnji, saj se tudi naši lastniki zavedajo pomena slovenskega porekla – doma in v tujini," poudarjajo v podjetju. Njihovo zaupanje v slovensko znanje se poleg sodelovanja s slovenskimi sadjarji kaže tudi pri tehnološkem razvoju.

Preberi več