Eleganca po Mercedesovo: CLE Coupé je prišel v Slovenijo. Tudi z bencinskim šestvaljnikom!

19. 1. 2024 | Gregor Žvab
Deli
Eleganca po Mercedesovo: CLE Coupé je prišel v Slovenijo. Tudi z bencinskim šestvaljnikom! (foto: Gregor Žvab)
Gregor Žvab

Tradicija velikih, udobnih kupejev je pri Mercedes-Benzu prisotna že od nekdaj. Še ne tako dolgo nazaj so imeli v ponudbi kar tri, za vsak limuzinski razred po enega. In če so se od S-a poslovili že pred časom, se z novim modelom poslavljata tudi C in E.


Mercedes-Benz CLE Coupé namreč nadomešča oba omenjena. Pri tem bi bilo logično sklepati, da se dimenzijsko uvršča med oba, a je dejansko daljši od nekdanjega kupeja razreda E. To mu zagotavlja tudi precej prostornosti v kabini, ampak več o tem malce kasneje.

Nabor motorjev in tehnologija prihaja iz razredov C in E

Gregor Žvab

Motorna paleta trenutno obsega štiri bencinske in en dizelski motor, pri čemer so vsi podkrepljeni s 48-voltno električno hibridno tehnologijo ter povezani z devet stopenjskim samodejnim menjalnikom. Vsi motorji so torej blago hibridni, električni motor (oziroma zagonski generator) pa zmore 17 kilovatov.

Ponudba se začne z modelom CLE 200 z zadnjim pogonom, ki zmore 150 kilovatov (204 KM). Na voljo je tudi s štirikolesnim pogonom 4Matic. Zgolj s slednjim pa si lahko omislite različici 300 in 450.

Gregor Žvab

Pri prvi gre prav tako za dvolitrski štirivaljnik s 190 kilovati moči (265 KM), medtem ko je CLE 450 4Matic Coupé opremljen s trilitrskim vrstnim šestvaljnikom, katerega največja moč znaša 280 kilovatov (381 KM).

Edini dizelski motor trenutno v ponudbi je dvolitrski štirivaljnik z oznako 220d, ki zmore 147 kilovatov (197 KM). S tehničnega vidika velja izpostaviti tudi doplačilno krmiljenje zadnje osi, ki se obrača do 2,5 stopinje in sicer do hitrosti 60 km/h v obratni smeri sprednjih koles, pri večjih hitrostih pa v isti smeri.

Prostora je veliko, razen ...

Gregor Žvab

Občutek v notranjosti je dober. Materiali so na ravni znamke, prav tako pa je notranjost povsem v slogu razredov C in E. 4,85 metra dolžine se zdi na papirju in tudi v praksi veliko, na račun tega pa je udobje na visokem nivoju. A le za voznika in sovoznika, ki se nad prostornostjo res ne moreta pritoževati.

Povsem drugačna zgodba je na zadnji klopi, kjer s svojimi 177 centimetri za glavo nisem imel praktično nič prostora, nekoliko bolje je bilo v predelu kolen. Padajoča streha in atraktivna, kupejevska linija terja torej svoj davek tam, kjer se bo tako ali tako v takem avtu redko kdo vozil. Je pa prostora dovolj za najmlajše, brez težav se namestita tudi dva otroška sedeža.

Gregor Žvab

Prtljažnik je odmerjen na še prepričljivih 420 litrov, ki pa nekoliko trpijo zaradi manjše nakladalne odprtine. Dvema potnikoma bo aktivnejše dopustovanje olajšalo dejstvo, da je na CLE Coupéja moč namestiti vlečno kljuko in pa tudi strešne nosilce.

Mercedes-Benz CLE Coupé je avto, ki mu elegance nikakor ne gre očitati. Svojo dolžino zelo dobro skriva in na prvi pogled deluje precej kompakten, pa čeprav se dolžinsko lahko primerja tudi z večjimi, družinskimi karavani. Kmalu prihaja tudi CLE kabriolet s platneno streho, pa tudi različica Merdedes-AMG 53 4Matic+.

Kaj pa cene?

Osnovni bencinski motor je s paketom opreme Avantgarde na voljo za 63.290 evrov, doplačilo za štiri kolesni pogon pa znaša 2.300 evrov, dizelska različica pa je dražja za 2.100 evrov. Vse izvedenke z dvolitrskim štirivaljnikom se sicer začnejo pod 70 tisočaki, medtem ko bo potrebno za prvi šestvaljnik na ceniku (CLE 450 4Matic Coupé) odšteti 84.990 evrov.

Gregor Žvab

Trenutno najmočnejši Mercedes-AMG 53 4Matic+ bo na voljo za malenkost manj kot 100.000 evrov. Zakaj trenutno? Pri Mercedesu namreč napovedujejo tudi AMG-ja z legendarno oznako (in malenkost manj legendarnim pogonskim sklopom) 63.

Preberite še:

Test: Mercedes-Benz EQE SUV 500 4MATIC - Gmota električno gnanega udobja

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol