Težave bogatašev: ko karamboliraš svojega Ferrarija, a to še zdaleč ni najdražji udeleženec v nesreči

17. 1. 2024 | Nika Arsovski
Deli
Težave bogatašev: ko karamboliraš svojega Ferrarija, a to še zdaleč ni najdražji udeleženec v nesreči (foto: YouTube)
YouTube

Že uničeno pločevino Ferrarija je boleče gledati …

V Tokiu se je zgodila prav posebej boleča nesreča. Ferrari F355 je namreč trčil v Maybacha. Ja, prav ste slišali. Slabih 200 tisočakov vreden Ferrari – cena modela se giblje okoli 170.000 evrov namreč ni pravočasno zaviral in je treščil v avtomobil, katerega vrednost je skoraj sedemkratnik Ferrarijevi.  

Ko trčita superšportnik (iz 90. let) in luksuzna superlimuzina

Mercedes Maybach S 580 naj bi namreč po besedah prič poskušal polkrožno obrniti, vozniku Ferrarija pa ni uspelo pravočasno zavirati, zato je čelno trčil v zadnja vrata Maybacha. Težje poškodovanih v nesreči ni bilo, tudi Maybach jo je odnesel dokaj dobro. Za Ferrarija česa takega ne bi mogli trditi.

YouTube

Mercedes Maybach S 580 bo najverjetneje potreboval nova zadnja desna vrata in zadnji blatnik, verjetno pa je Ferrari poškodoval tudi zadnje vpetje desnega kolesa ... Njegov 4,0-litrski motor V8 sicer zmore 497 konjskih moči (363 kW) ter 700 njutonmetrov navora.

Kdo jo je odnesel bolje? Težko reči ...

Luksuzna limuzina lahko zato pospeši od 0 do 100 km/h v 4,3 sekunde, od 0 do 200 km/h pa v 16,2 sekunde. Največja hitrost vozila je 250 km/h. Zato je lahko voznik Ferrarija vesel, da dobri 2 toni težka avtomobilska pošast ni priletela v njegov bok. 

YouTube

Ferrari je sicer po nesreči že tako v precej slabšem stanju. Njegovo popravilo pa bo vse prej kot poceni. Pokrov motorja je zmečkan, sprednji odbijač razbit, žarometi in sprednji blatniki skorajda neprepoznavni, tu so še hladilniki, nosilci, ... Poleg tega so se sprožile zračne blazine. Ker gre za avtomobilsko klasiko, ne bo enostavno najti vseh delov.

In zakaj je F355 nekaj posebnega?

Italijanski proizvajalec avtomobilov je F355 proizvajal med letoma 1994 in 1999. Športni avtomobil poganja 3,5-litrski motor 5V F129 V8, povezan s šeststopenjskim ročnim ali šeststopenjskim avtomatiziranim ročnim menjalnikom F1.

Zadaj sredinsko nameščen V8 zmore 280 kilovatov in 363 njutonmetrov navora. Mogoče se po današnjih standardih ne sliši veliko, ampak F355 iz 90. let lahko od 0 do 100 km/h pospeši v 4,5 sekunde. Torej je le 0,2 sekunde počasnejši od  Maybacha z letnico 2023.

Preberite še:

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol