Ta slovenska voditeljica je strastna motoristka: najprej je vozila Hondo, zdaj vozi Moto Guzzi, a branila se ne bi niti Harleyja

16. 12. 2023 | Nika Arsovski
Deli

»Zelo rada se vozim sama, ker takrat si res čisto sam narekuješ tempo. To svobodo, ki ti jo daje motor in samo potovanje tako doživiš v vsej svoji lepoti.«

Oblikovalka in TV voditeljica Tara Zupančič je strastna motoristka. Po dolgih letih spogledovanja z motorji je pred tremi leti le sprejela odločitev in naredila še izpit. Vse od takrat, jo le s težavo spravite iz sedla motorja.

Sploh so ji všeč daljše vožnje, tja proti morju, najraje pa vozi kar v solo. Ali pa ob boku svoje boljše polovice. 

Nadica Petrova

Tara, kaj je botrovalo temu, da ste se pred tremi leti odločili narediti izpit za motor? Je ta želja dlje časa tlela v vas ali je bilo vse skupaj stvar trenutnega navdiha?

Motorji so mi bili blizu, že ko sem odraščala, saj sem velikokrat z mami in teto obiskovala dirke na Grobniku.

Ker sem doma iz vasi so se fantje precej ukvarjali s Tomosovimi APN-i, obiskovala in delala sem na motorističnih sejmih in zato sem bila nekako ves čas povezana s tem.

Nekaj časa sem bila na motorju samo sopotnica, ideja o izpitu pa je potrebovala »domačo« vzpobudo in nekaj dodatnega poguma.

Kater pa je bil vaš prvi motor?

Honda Rebel 500, res super motor za začetek. Za punce idealen, z nizkim težiščem, eleganten, ravno prav velik in pa res odličen za vozit.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tara Zupančič - Varishana (@tarazupancic_)

In kaj vas je spodbudilo, da Hondo zamenjate?

Hondica je bila krasna za krajše vožnje, a za potovanja ni bila dovolj močna - sam položaj sedenja in balance me je po več urah spravljal ob živce.

Iz tega razloga sem, ker se večino časa vozim dlje, kot pa do mesta na kavo, poiskala bolj enduro motor.

Če se ne motim imate trenutno v garaži pospravljenega Moto Guzzi V85TT. Zakaj prav ta in zakaj ga ne bi zamenjali za nič na svetu?

Guzzi mi je všeč, ker je ravno prav potovalen, a hkrati ohranja neko svojo klasičnost italijanskega dizajna. Lepo se pelje, mi je pa malo previsok, kar pa je njegov edini minus.  

Imate tudi kak sanjski motor? Če je meja le nebo…

Imam dva! Harley Sportster 883 in Indian FTR 1200.

Nadica Petrova

Raje vozite sami ali v družbi?

Zelo rada se vozim sama, ker takrat si res čisto sam narekuješ tempo. To svobodo, ki ti jo daje motor in samo potovanje tako doživiš v vsej svoji lepoti.

Ne rada vozim v veliki družbi – trije motorji skupaj so mi najlepša »karavana«.

Večino časa pa se vozim skupaj s partnerjem, z njim imava najboljši ritem vožnje. Oba točno veva kdaj je čas za kavo in kdaj imava dovolj. (smeh)

Katera je bila odslej vaša najbolj nenavadna izkušnja v sedlu motorja?

Mimohod divjih konjev med vožnjo proti Novem Vinodolskem.

Katera je bila vaša najdaljša pot na dveh kolesih doslej?

Do Sardinije. 600 km avtoceste do Livorna, na trajekt, iz Olbie do Alghera, naprej do Cagliarija in nazaj. Okoli 2500 km vse skupaj.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tara Zupančič - Varishana (@tarazupancic_)

Kdaj se za vas konča in začne motoristična sezona?

Začne se, ko je zunaj dovolj toplo, tam okoli 18 C,  konča pa, ko postane premrzlo. Sem se pa letos še novembra vozila in to ponoči na sedmih stopinjah, kar se pri vožnji občuti kot 3 C.

V namene snemanja sicer, vendar mislim, da je bil to moj maximum od temperaturnega minimuma. (smeh)

Koliko kilometrov na sezono pa prevozite z motorjem? Jih letno v sedlu motorja naštejete več kot za volanoma avtomobila?

Tam okoli 5 – 6.000 km. V avtu pa jih definitivno naredim več.

Kateri avtomobil pa se skriva v vaši garaži?

Dacia Duster.

Osebni arhiv

Ste bolj umirjena ali ne preveč 'zen' voznica? Kaj pa vas na cesti najhitreje spravi ob živce?

Sem kar umirjena, mi pa pravijo, da sem vseeno precej dinamična. (smeh) Se pa zelo rada vozim, to mi je kot neka posebne vrste terapija. Z lahkoto se peljem tudi po več ur - zaenkrat sem se v enem dnevu najdlje peljala do Nice.

Všeč mi je menjava okolja skozi potovanje prostora in časa, na motorju me navdušuje enako dejstvo z dodatkom še ene dimenzije, ki je v avtu ni – vonja.

Ob živce me spravijo nesramni vozniki z vsevrstnimi kretnjami, odkar vozim motor pa opažam, da vsi opazijo samo sebe in nihče ne gleda dovolj - okoli sebe.

Zanimivo, ker sem pričakovala, da je v avtu vseeno dobro večkrat pogledati na cesto, ki zagotovo ni prazna. 

Kateri je bil najbolj zabaven izgovor, ki ste ga kdaj uporabili ob srečanju z možmi v modrem?

Uh, izgovora pa nisem nikoli rabila, na srečo. (smeh)

Preberite še: Porsche je razkril delček novega Macana

BONUS VIDEO: Mercedes-Benz GLA: Lahko upraviči premijsko ceno?