MG bo s tem modelom skočil v zelje Yarisu in Cliu. Predvsem cenovno ...

MG, ki spada v roke kitajskega koncerna SAIC, je na (osiromašenem) avtomobilskem salonu v Ženevi predstavil nov model mestnega avtomobila - MG3 bo s svojim hibridnim pogonom konkuriral neposredno Renaultovem Cliu in Toyotinem Yarisu.

Zdaj je ugibanj konec - pri MG-ju so v Ženevi pokazali model, ki bo že spomladi naprodaj tudi v Sloveniji (tega modela pri nas še niso ponudili). Najprej bo MG3 na voljo kot zmogljiv polni hibrid, nekaj kaseneje pa tudi v cenejši verziji z motorjem z notranjim zgorevanjem (več podatkov še niso razkrili, verjetno pa bo to enak stroj). MG se tako odpravlja v segment mestnih modelov s polnihibridnim pognom, ki sta ga doslej obvladovala Toyota (z Yarisom) in Renault (s Cliom).

Novi MG3 zdaj meri v dolžino 4,11 metra.

Novi MG3 zdaj meri v dolžino 4,11 metra.

MG

Serijski in paralelni hibrid

Novi MG3 je sicer nekaj zrasel. Tako zdaj meri v dolžino nekaj več od svojih neposrednih tekmecev s 4,11 metra in je tako pristal na zgornji meji B segmenta. Tudi zato je njegova pogonska tehnologija najzmogljivejša od trojice. Gre za kombinacijo 1,5 litrskega atmosferskega stroja (75 kW/102 KM) v kombinaciji s pogonskim elektromotorjem, ki zmore kar 100 kW (136 KM).

Prtljažnik meri še vedno kar solidnih 293 litrov, kar pa je celo nekaj manj kot pri Cliu (ki pa ima baterijo manjše zmogljivosti).

Prtljažnik meri še vedno kar solidnih 293 litrov, kar pa je celo nekaj manj kot pri Cliu (ki pa ima baterijo manjše zmogljivosti).

MG

Pogonski sistem lahko deluje kot serijski in paraleleni hibrid, toda kot pravijo pri MG-ju, bo lahko novinec večino časa za pogon uporabljal le električni stroj, ki se bo napajal le iz baterije (1,83 kWh, kar pomeni verjetno le nekaj kilometrov) ali pa bo za proizvodnjo potrebne električne energije uporabljal še ICE stroj, ki bo poganjal generator. In seveda še vse druge pogonske kombinacije, vključno s sočasnim pogonom prednjega kolesnega para obeh motorjev preko tristopenjskega samodejnega menjalnika.

Visoka sistemska moč in dobri pospeški

Pred voznikom je sedempalčni digitalni zason merilnikov, osrednji zaslon pa meri 10,25 palca.

Pred voznikom je sedempalčni digitalni zason merilnikov, osrednji zaslon pa meri 10,25 palca.

MG

Pri MG-ju pravijo, da je sistemska moč kar 143 kilovate (195 KM), novinec bo lahko do stotice pospešil v ugodnih osmih sekundah, dosegel pa bo do 170 km/h. Poraba bi naj znašla le 4,4 litre, pri MG-ju se lahko pohvalijo tudi s precej ugodno maso vozila za takšne dimenzije in zmogljivosti (1285 kg).

Cen še niso razkrili, če je verjeti namigom, pa bo MG3 v svojem segmentu najbolj ugodna izbira. Clio (4,05 m) sicer velja pri nas dobrih 25 tisočakov, nekaj manjši (3,94 m) in šikejši Yaris pa dobrih 26. Zdaj si lahko že ustvarite približno ceno novega modela ...

Preberite še