Slovenske železnice med kruto realnostjo in pobožnimi željami
Promet skupaj z industrijo najbolj izdatno prispeva k podnebnim spremembam, avtomobili, tovornjaki in avtobusi namreč proizvedejo več kot 70 odstotkov vseh izpustov toplogrednih plinov. Učinkovita rešitev je na dlani: tovornjake in potnike – na vlake. Pri zelenem prehodu v Sloveniji bi morale ključno vlogo torej odigrati Slovenske železnice. Dokument, ki smo ga neuradno pridobili na Dnevniku, priča o tem, da je nacionalni železniški prevoznik danes svetlobna leta oddaljen od svojih ambicioznih ciljev.
Medtem ko ima povprečni vlak v Sloveniji v vsakem trenutku dve tretjini prostih sedežev, to ne velja za konice: takrat so vlaki prenatrpani. Polnijo jih predvsem dijaki in šolarji. (Foto: Jaka Gasar)
Evropska komisija je v načrtu za enotni evropski prometni prostor določila ambiciozne prometne cilje. Sledeč začrtanemu zelenemu prehodu želi do leta 2030 prepolovi...
Zlato žepno uro najbogatejšega potnika na čezoceanski ladji Titanik, ki je doživela brodolom na svoji krstni plovbi leta 1912, so na sobotni dražbi v...
Iraški parlament je v soboto sprejel zakon, s katerim bodo homoseksualni odnosi postali nezakoniti in kaznovani z do 15 let zapora. Bagdad sprejetje...