Kot je na srečanju z zaposlenimi dejal Calhoun, bo družba učinkovito sodelovala z Nacionalnim odborom za varnost v prometu (NTSB), Zvezno upravo za zračni promet (FAA) in drugimi pristojnimi organi. »Za začetek smo priznali našo napako,« je povedal.

V stiku so tudi s kupci modela 737 Max 9. Po podatkih FAA jih po vsem svetu leti 171. »Izvedli bomo posodobitve na podlagi njihovih odzivov in zahtev,« je napovedal.

Težava po navedbah AFP predstavlja vnovično poglobitev krize za Boeing, ki se je v preteklosti že soočal s težavami modelov Max. Pred petimi leti je strmoglavljenje dveh letal Boeing 737 Max poskrbelo za eno najdaljših prizemljitev.

Z boeinga 737 Max 9 družbe Alaska Airlines s 177 ljudmi na krovu je v soboto kmalu po vzletu odpadel panel z vrati. Letalo je moralo zasilno pristati, nekaj potnikov pa je potrebovalo zdravniško pomoč.

FAA je nato prizemljila vsa nova Boeingova letala 737 Max 9 v ZDA. Kot je sporočila, bodo letala ostala prizemljena, dokler ne bodo končani potrebni pregledi, kar vključuje vrata za izhod z leve in desne strani kabine, sestavne dele vrat ter pritrdilne elemente.