Bo to šok (in streznitev) za tradicionalne znamke superšportnikov? Poleti namreč prihaja ...

29. 2. 2024 | Matjaž Korošak
Deli

Izjemne zmogjivosti za zelo korektno ceno. Točno to ponuja novi U9. V bistvu - Yangwang U9. Če tega imena še niste slišali, nič hudega. Ampak zmogljivosti so vseeno izjemne - s približno 2,3 sekunde do stotice in 1300 'konji' je res v teritoriju izjemne Nevere (in preostalih kultnih imen). Razen cene ...

Če niste slišali za model U9, potem vam verjetno tudi znamka ne bo povedala ničesar novega. Yangwang je resda mlada znamka, ki obstaja nekaj let, toda spada pod imperij koncerna BYD, ki je eden največjih na svetu in v njem predstavlja luksuzno ime. Trenutno sicer obstaja le en model, športni terenec U8, superšportnika U9 pa so sicer že predstavili, toda zdaj so končno razkrili vse podatke, poleti pa bo že na trgu.

Yangwang

Štirje motorji in ...

To je seveda električni superšportni dvosed s 4,9 metra dolžine, ki ga poganjajo štirje zmogljivi motorji. Sistemska moč tako znaša kar 960 kW (navajajo sicer okroglih 1300 konjev, toda ...) in izjemnih 1680 Nm navora. Vse to je dovolj, da dvosed pospeši do stotice v natanko 2,36 sekunde! Zanimiva sta tudi aktivni difuzor in prilagodljivo zadnje krilo, tovarna pa trdi, da ima U9 kar 12 aktivnih aerodinamičnih pripomočkov. 

Če želite, lahko še zapleše

Ob tem pravijo, da zmore štirje motorji vrhunske rezultate pri vektoriranju, zračno podvozje pa se sproti prilagaja razmeram in neravninam na cesti, ob tem pa seveda izenačuje sile v zavojih, pri pospeševanju in zaviranju. Pri BYD navajajo, da je hitrost dvigovanja karoserije kar 500 mm na sekundo (objavili so celo video, v katerem pleše in poskakuje ...)!

Baterija s 135 kWh

Zanimivo je, da so se odločili za cenejšo baterijo LiFePo s 135 kWh, ki jo jo mogoče polniti s kar 500 kW moči. Dosega še niso navedli, je pa mogoče baterijo od 30 do 80 odstotkov napolniti s to močjo v zgolj desetih minutah!

Yangwang

Kitajski superšportnik morda res ne doseže Nevere v pospešku (1,82 s do 100 km/h), toda prav daleč ni. Je pa izjemno daleč v ceni - če Hrvati zahtevajo za Rimca kašna dva milijona evrov, se bodo pri BYD-ju oziroma Yangwangu zadovoljili s skoraj desetkrat manjšim zneskom! Slaba 1,7 milijona juanov želijo zanj, kar je namreč nekako 210.000 evrov ... Edina težava - U9 bo na voljo le za kupce na domačem trgu.

Preberite še

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja