Autotech se ukvarja z avtomatizacijo in robotiko, s svojimi inovativnimi rešitvami pa sodeluje z uglednimi imeni v plastični, lesnopredelovalni in avtomobilski industriji ter industriji gospodinjskih aparatov. Od leta 2018 ponujajo celovito izvedbo projektov robotizacije, vključno z možnostjo servisnih posegov na implementiranih robotskih celicah preko vzdrževalnih pogodb. Njihove ambicije so povezati tehnologijo, fleksibilnost in standardizacijo. Želijo, da so njihovi izdelki v koraku s časom, zato sledijo industrijski revoluciji 4.0 in razvoju pametnih tovarn. Podjetje dosega visoke prihodke in hitro raste. Leta 2019 so se razširili v Bosno in Hercegovino, kjer so ustanovili podjetje AutotechBH. Naročila, ki so v zelo kratkem času prispela na naslov slovenskega podjetja Autotech iz BiH ter Srbije, so bila glavna motivacija, da so začeli pot tudi tam. Leta 2020 pa so kupili slovensko podjetje Kovinales s 37-letno tradicijo in ga preimenovali v Steeltech.

Ekipa, ki piše uspešno zgodbo

V podjetju so najbolj ponosni na projekt popolne avtomatizacije proizvodnje kupol za avtodome. »Kompletno smo avtomatizirali celoten proces proizvodnje,« je v svoji predstavitvi dejal Softić, ki se je za razvoj podjetja zahvalil tudi solastniku Maticu Dražniku. »Sodelavke in sodelavci so ključni element našega podjetja, jaz in moja ekipa pa smo tisti, ki pišemo uspešno zgodbo našega podjetja,« Autotech opiše Seudin Softić. K odločitvi za sodelovanje na izboru Mladi podjetnik leta je pripomogla želja po potrditvi uspešnosti njihove podjetniške poti. Videti želijo, kako jih sprejema okolje, medijska pozornost, ki pride skupaj z osvojitvijo prestižnega naziva, pa se jim zdi bistvenega pomena za mlado podjetje. »Prepoznavnost bi pripomogla tudi pri iskanju novih poslovnih partnerjev in uspešnih kadrov,« pravijo v podjetju, ki je v letih 2021, 2022 in 2023 prejelo tri nagrade za inovacije Gospodarske zbornice Slovenije.

V komisiji so bili dr. Jure Knez, solastnik zlate gazele Dewesoft, Rok Starič iz podjetja Rok's Nut Butter, mladi podjetnik leta 2018, Blaž Zupan iz Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani, Kristina Kočet Hudrap iz podjetja Tiko Pro ter Borut Borštnik, direktor Zavoda Mladi podjetnik. »Letos smo vedeli, da bo težko in točno tako je bilo,« je v uvodnih besedah predstavitve zasedanja komisije dejal dr. Jure Knez. »Vsak ima svojo zgodbo, vsak ima prihodnost, cilje in sanje.« Poleg zmagovalca so se izbora Mladi podjetnik leta 2023 udeležili naslednji finalisti: Jan Forsthuber iz podjetja Deltahub, katerega najpomembnejši izdelek je ergonomični podstavek za zapestje Carpio, Leon Panjtar iz podjetja SaleSqueze, ki proizvodnim podjetjem omogoča enostavno digitalizacijo procesov prodaje kompleksnih izdelkov, Lisa Ana Mislej Vončina in Luka Vončina iz podjetja Wise Up, ki je razvilo produkt Razturi na maturi, ter Petja Škufca iz podjetja Claritece, ki razvija kozmetične izdelke.

Izbor letos po petletnem premoru

Izbor Mladi podjetnik leta je bil letos izveden po petletnem premoru. Leta 2018, ko je potekal nazadnje, je bil za mladega podjetnika leta razglašen Rok Starič iz podjetja Rok's Nut Butter, ki proizvaja namaze, narejene iz arašidov in mandljev, ter arašidov sladoled. S svojimi izdelki, ki jih prodaja tudi v tujini, meri na kupce, ki jih zanimata fitnes in zdrav življenjski slog. Podjetje je gradilo blagovno znamko tako, da je bilo stalno prisotno na trgu, pri tem pa mu je pomagala tudi medijska prepoznavnost, h kateri je prispeval naziv mladi podjetnik leta, je Starič povedal na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, v okviru katerega so uveljavljeni podjetniki razpravljali o različnih vidikih vodenja podjetja, od tega, kako motivirati mlade zaposlene in v podjetju skozi rast ohraniti startupovski duh, do tega, kako se lahko podjetje odzove na nove tehnologije, kot je umetna inteligenca.