Nov avtomobil s ceno pod desetimi tisočaki je samo še lep spomin

Pet najcenejših avtomobilov na slovenskem trgu: cene so od slabih 13 tisočakov navzgor

Nakup novega avtomobila ne sproža le hormona sreče, ampak je za marsikoga kar stresno opravilo. Ne samo zato, ker gre za investicijo, ki običajno krepko izprazni bančni račun, ampak ne nazadnje tudi zaradi velike izbire modelov pri domala vseh avtomobilskih znamkah. Izbor se nekoliko zoži pri kupcih, ki ugotovijo, da se je njihov izbrani model precej podražil in si morajo izbrati cenejšega, še bolj pa pri tistih, ki se ozirajo po najcenejših avtomobilih.

Avtomobilov, ki so še nedolgo tega spadali v skupino pod deset tisoč evrov ni več in pri petih najcenejših modelih na slovenskem trgu je treba pripraviti nekaj dodatnega denarja – tudi več kot dva tisočaka nad nekdanjo »magično« mejo, pri čemer so upoštevani popusti, ki jih nudijo prodajalci.

citroen

1. mesto: CITROËN C3 – 12.810 EUR

Najmanjši model znamke Citroën na vrhu lestvice najcenejših avtomobilov na slovenskem trgu je precejšnje presenečenje, saj v tej skupini ni bil še nikoli. Res pa je, da je v obstoječi generaciji na koncu svoje življenjske dobe in že dobiva naslednika. Osnovna izvedba ima prilagojeno opremo in 1,2-litrski trivaljni bencinski motor z 61 kilovati (83 KM).

citroen

2. mesto: FIAT PANDA – 12.990 EUR

Fiatov medvedek je drugi najcenejši avtomobil na slovenskem trgu in hkrati tudi najstarejši med peterico cenovno najdostopnejših. V osnovni izvedbi ponuja prostor za štiri potnike, klimatsko napravo in najnujnejšo varnostno opremo. Pri motorjih ni veliko izbire, pogonu je v osnovi namenjen litrski bencinski trivaljnik z 51 kilovati (70 KM).

Kia

2. mesto: KIA PICANTO – 12.990 EUR

Najmanjši model znamke Kia je nekoliko zapostavljen – verjetno zaradi nekoliko agresivnejšega »bratranca« Hyundaija i10, čeprav je slednji skoraj tisočaka dražji. Ročna klimatska naprava spada v serijsko opremo osnovne izvedbe, pri kateri je pod motornim pokrovom 1,0-litrski bencinski trivaljnik, ki malčka poganja z 49 kilovati (67 KM).

4. mesto: HYUNDAI i10 – 13.950 EUR

Hyundai

Pred kratkim osveženi najmanjši Hyundaijev model je eden najbolj zrelih v tem razredu. Ročna klimatska naprava, precej izpopolnjena varnostna oprema, prostor za štiri potnike, soliden prtljažnik in dobre vozne lastnosti so uravnoteženi s ceno. Pri osnovni izvedbi malčka poganja živahen 1,0-litrski bencinski trivaljnik, ki iz sebe iztisne 49 kilovatov (67 KM).

5. mesto: DACIA SANDERO – 13.990 EUR

Dacia

Zanimivo je, da avtomobil nizkocenovne znamke ni najcenejši na slovenskem trgu, je pa zato največji in najprostornejši med peterico modelov z najugodnejšimi cenami. S »prilagajanjem« cene so avtomobil nadgradili z nekaj dandanes nepogrešljivimi elementi in deli opreme za udobje. Osnovni pogonski stroj je 1,0-litrski prisilno polnjeni bencinski trivaljnik s 67 kilovati (91 KM). 

Preberite še: Ta avto je premočan tudi za trikratnega svetovnega prvaka formule ena

BONUS VIDEO: Avto magazinove avtomobilske ‘nagrade’ 2023!

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja