To je 8 najcenejših avtomobilov s štirikolesnim pogonom trenutno na trgu!

Čeprav se v jutra že prebujamo ob petju ptic, zima verjetno še ni rekla zadnje in prav nič nenavadnega ni, če visoko v hribih tudi pozno spomladi ali zgodaj jeseni čez noč vrže nekaj centimetrov belega. A ne samo v snegu, tudi drugje je  štirikolesni pogon lahko tisto, kar številni potrebujete. Zato smo preverili, kateri so najcenejši novi avtomobili s štirikolesnim pogonom.

Štirikolesni pogon vozniki največkrat povezujejo in pogrešajo v zimskem času, kljub temu pa mnogi njegove prednosti s pridom izkoriščajo skozi vse leto. Gozdna pot, blatna travniška steza, pesek ali pa kakšna druga podlaga, ki vodi do vašega vikenda, jase ali priljubljene divje plaže, vam jo lahko mimogrede krepko zagode. Navsezadnje pa sodoben štirikolesni pogon pomaga tudi pri vozni dinamiki, predvsem zmogljivejših modelov.

am arhiv

O prednostih, slabostih in vrstah štirikolesnega pogona smo na naši strani že obširno pisali, zato smo tokrat preleteli cenike naših prodajalcev in poiskali nekaj najcenejših modelov s štirikolesnim pogonom. Pri iskanju najcenejših* smo se osredotočili na avtomobile z motorji z notranjim izgorevanjem oziroma hibridnim pogonskim sklopom.

Pande in Nive ni več, kam pa zdaj?

Še ne tako zelo dolgo nazaj so tisti, ki so želeli štirikolesni pogon za malo denarja, zavili k Fiatu po Pando ali pa k Ladi po Nivo, danes pa na seznamu najcenejših prevladujejo modeli, ki vsaj po imenu prihajajo iz daljnega vzhoda. Edini, ki v družbi štirikolesno gnanih najcenejših avtomobilov zastopa barve evropske avtomobilske industrije, pa je Dacia.

* Pregled vključuje vozila, ki so na voljo na našem trgu in ne zajema morebitnih aktualnih prodajnih akcij in popustov, ki jih ponujajo posamezni prodajalci.

SUZUKI SWIFT - od 18.210 EUR

Da je Suzuki specialist za cenovno dostopne avtomobile s štirikolesnim pogonom je znano dejstvo. S kar petimi svojimi modeli tako na seznamu najcenejših dobesedno dominira. Na začetku  ponudbe z odličnim štirikolesnim pogonom barve Suzukija zastopa model Swift. V vsakem primeru bo pogon AllGrip kombiniran z ročnim 5-stopenjskim menjalnikom.

Tukaj preberite še test Swifta

am arhiv

SUZUKI IGNIS - od 18.660 EUR

Na pogled nekoliko nenavaden malček se vam bo zdel ali ljubek - ali pa prav nič ljubek. Pogonska tehnika oziroma bolje rečeno mehanika je tako kot pri Swiftu odlična, zanesljiva in predvsem zmogljiva, prav tako pa je v tem modelu na voljo samo z ročnim menjalnikom. Zagotovo gre za enega najmanjših modelov na trgu (le 3,7 metra), ki ponuja tudi štirikolesni pogon, zato morda ne bo rešitev za družinski avto.

Tukaj pa najdete še test Ignisa

am arhiv

DACIA DUSTER  - od 21.090 EUR

Danes lahko zapišem, da je Duster star znanec slovenskih cest. A bolj kot športnega terenca ga njegovi lastniki in uporabniki cenijo zaradi njegovih terenskih zmogljivosti. Vzdrževalne službe električne infrastrukture in še mnogi drugi so v njem našli zanesljiv, robusten in cenovno ugoden nadomestek za vozila, ki jih danes žal ni več mogoče kupiti. Dacia Duster gre preverjeno tudi tam, kjer se na raznih promocijskih dogodkih s svojimi zmogljivostmi postavljajo nekajkrat dražji modeli. Edini izmed najcenejših je Duster 4x4 na voljo tudi z dizelskim motorjem, za katerega je potrebno odšteti 22.190 EUR.

Preberite še test Dusterja na tej povezavi

am arhiv

SUZUKI VITARA - od 22.590 EUR

Kljub temu, da je že nekoliko v letih, je Vitara eden  najbolj simpatičnih in tudi uporabnih modelov v tokratnem pregledu modelov. S svojo zrelo podobo in možnostjo različnih dvobarvnih kombinacij je všeč tako starejšim kot mlajšim kupcem. Pogon AllGrip jamči zanesljivost in nadpovprečne zmogljivosti, zato je zelo pogosta izbira tistih, ki štirikolesni pogon potrebujejo vsak dan. Lahko si izberete tudi model z avtomatskim menjalnikom, zanj pa bo potrebno odšteti 27.660 EUR.

Na tej povezavi pa lahko preberete tudi test Vitare

am arhiv

SUZUKI SX4 S-CROSS - od 24.040 EUR

S-Cross sodi med Suzukijeve novejše in modernejše modele, kar je gotovo eden izmed razlogov, da se kupci zanj radi odločijo. Tukaj je na voljo nekaj več izbire v smislu pogonskega sklopa (MHEV in HEV), osnovni MHEV pa je vselej kombiniran z ročnim menjalnikom. Na voljo je tudi zmogljivejši model z avtomatskim menjalnikom za katerega je potrebno odšteti 30.240 EUR.

Tukaj najdete še test modela SX4

am arhiv

SUZUKI  JIMNY - od 24.550 EUR

Upoštevajoč tudi njegove prednike lahko za tega miniterenca v pravem pomenu besede mirno zapišem, da gre za živo avtomobilsko legendo. Obstaja krog voznikov, ki potrebuje natanko tak majhen in robusten avtomobil in drugih možnosti pravzaprav nimajo. Za dvobarvno različico je potrebno doplačati 400 EUR.

Na tej povezavi si lahko preberete tudi test modela Jimny

am arhiv

SSANGYONG KORANDO - od 24.999 EUR

Znamka Ssangyong, ki velja za specialista za terenska vozila, je na evropskem trgu prisotna že več kot dve desetletji, v tem času pa se je v segmentu večjih športnih terenecev in pickup-ov zasidrala kot ena izmed tistih 'price performance' možnosti. Model Korando je bil pred leti po svoji zasnovi klen terenec, danes pa je moderen križanec. Med lastnosti, ki obetajo, zagotovo sodi tudi to, da tovarna pri tem modelu ni eksperimentirala s tehnološkimi dodatki, pač pa se je osredotočila predvsem na stvari, ki jih kupci zares potrebujejo. Zato je Korando svojim neposrednim tekmecem resen 'žebelj v gumi'.

am arhiv

TOYOTA YARIS CROSS - od 27.750 EUR

Toyotin malček se je okitil z nazivom Slovenski avto leta 2022. V osnovi je na voljo tudi samo s sprednjim pogonom, ob doplačilu 2.700 EUR pa bo terene in kakšna manj zahtevna brezpotja osvajal s pomočjo dodatnega elektromotorja na zadnji osi. Drži, da je na tokratnem seznamu najcenejših Yaris Cross najdražji, vendar ob tem ponuja tudi preverjeno in zanesljivo Toyotino hibridno tehnologijo, res dolg spisek varnostne opreme ter avtomatski menjalnik.

Tukaj pa še povezava do testa Yarisa Cross

am arhiv

Preberite še

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja