Podelili smo tudi priznanje zlata praksa. Ne eno, letos sta strokovno komisijo navdušila kar dva primera dobre prakse, in sicer uvajalni program za mlade sodelavce, ki ga izvaja podjetje BE-terna, ter ScienceBEAT, ki ga za pridobivanje novih mladih sodelavcev izvaja podjetje Lek.

Vsem nagrajenim podjetjem še enkrat iskreno čestitam!

V podjetjih zlatonitnikih dobro vedo, da zaposleni lahko prispevajo k uspehu podjetja, če imajo možnost realizirati vse svoje talente. V podjetjih, ki smo jih kot najboljše zaposlovalce prepoznali v sezoni 2023/24, zaposleni to možnost imajo. Tako so pokazali rezultati raziskave Zlata nit.

Rada bi se zahvalila vsem, ki se odločite za sodelovanje v projektu Zlata nit, odprete svoje podjetje našim vprašalnikom in se nam pustite raziskovati. Zelo veseli bomo, če se boste projektu pridružili tudi v sezoni 2024/25, prijave bomo spet odprli v začetku septembra.

Zahvaljujem se tudi vsem pokroviteljem projekta, brez katerih Dnevnik sam ne bi mogel izvajati vseh aktivnosti, ki so povezane s tem projektom. Hvala lepa častnemu pokrovitelju Ministrstvu za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti Republike Slovenije, hvala lepa Zavodu Republike Slovenije za zaposlovanje, Pokojninski družbi A, fakulteti Doba in podjetju za kadrovsko svetovanje Adecco.

Zlata nit je Dnevnikov projekt, ki sistematično meri kakovost odnosov na delovnem mestu. Vrednost projekta je v tem, da spremlja, vrednoti in medijsko izpostavlja primere dobrih praks. Samo več dobrih praks in opuščanje slabih, hkrati pa manj domačijskega poslovanja nas lahko pelje naprej. Na Dnevniku smo ponosni, da projekt teče že sedemnajsto leto, saj vlogo medijske hiše vidimo tudi v podpori tistim vrednotam, ki družbi omogočajo korak naprej.

Zavedamo se, da ima skrb za dobre odnose med zaposlenimi pozitivne učinke na gospodarski razvoj.

In ko omenjam gospodarski razvoj, takoj pomislim še na drug izredno pomemben Dnevnikov projekt Gazela, to je projekt izbora najhitreje rastočih podjetij, izbor slovenske gazele.

V družbi Dnevnik smo izredno ponosni na oba projekta in ju tudi medsebojno povezujemo, saj se zavedamo, da imamo kot medij precejšen vpliv na dogajanje v družbi. S tema izjemno pozitivno naravnanima projektoma želimo vplivati na pozitivne premike v gospodarstvu in naši družbi nasploh. x

Petra Golmajer, vodja projekta Zlata nit in direktorica oglasnega trženja Dnevnika