"Epsko" in dostopno nadaljevanje! To je Škodina prihodnost ...

19. 3. 2024 | Matjaž Korošak
Deli

Naslednja velika stvar pri koncernu Volkswagen je dostopen družinski avto - orientacijska cena je 25 tisočakov. Volkswagen je napovedal ID.2, Škoda je bila malce bolj previdna. Toda zdaj je znanega več ...

Dolgo smo ugibali, kako si pri Škodi predstavljajo novi mali in dostopen električno gnani model. Predvsem seveda zaradi tega, ker so pri Škodi vedno znali iz kompaktnega narediti več in boljše, prostornejše. In večkrat tudi ceneje. Zdaj so razkrili zastor in predstavili model Epiq. Kako zelo epski bo torej novi model.

Škoda

Prvi podatki so obetavni, toda ...

Prvi podatki so obetavni, čeprav pri Škodi pravijo, da gre zaenkrat le za oblikovalsko študijo s precej terenskimi geni. Model naj bi bil dolg 4,1 metra, kljub temu pa so se pri Škodi osredotočili na prostorno notranjost.

Tudi šef Škode Klaus Zellmer je dejal, da gre za kompakten avtomobil z atraktivno ceno in prostorno notranjostjo. Glede na modele, ki so jih pri Škodi že pokazali, jim seveda gre verjeti predvsem na tem področju.

Epiq bo nastajal na platformi MEB Entry.

Epiq bo nastajal na platformi MEB Entry.

Škoda

Za zdaj je edini podatek, ki se nanaša na notranjo prostornost, podatek o skupni prostornini vseh odlagalnih prostorov in prtljažnika, ki govori o kar 490 litrih. Kar je številka, ki je vredna vsaj enega, če ne dveh razredov višje (ob dolžini, ki je blizu modelu Kamiq).

Pogon? Še nič. Doseg? No, tu pa ...

O pogonih in zmogljivostih zaenkrat seveda še ni bilo govora, toda pri Škodi so povedali, da računajo na 400 km dosega ob polni bateriji. Pogon bo skoraj zagotovo speljan na prednji kolesni par, kjer bo tudi motor.

V notranjosti bo pred voznikom pet palčni zaslon, osrednji zaslon pa bo imel diagonalo 13 palcev.

V notranjosti bo pred voznikom pet palčni zaslon, osrednji zaslon pa bo imel diagonalo 13 palcev.

Škoda

Pri VW so za tehnično sorodnega ID.2 (ki pa je nekaj manjši in bolj klasično oblikovan) navedli 450 km. In če gre sklepati po prvem, bo tudi pri Škodi za napajanje skrbela baterija s 56 kWh (kjer pa je najzmogljivejši motor 166 kW / 226 KM).

In še - energijo bo mogoče uporabljati dvosmerno, torej tudi polniti zunanje naprave. In seveda še, da bo cena okoli 25 tisoč evrov. Zanimivo - pri Volkswagnu so pred časom zelo suvereno dejali, da bo cena zagotovo pod 25 tisočaki. In kdaj bo na trgu? Pri Škodi pravijo, da konec lega 2025.

Preberite še

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol