Kot razloži vodja marketinga Damjan Oven, je bil ključ do uspeha predvsem izobraževanje. Kljub polnoletnosti industrije digitalnega znakovja (»Digital signage«) se digitalne prikazovalnike v laični javnosti še vedno povezuje s preprostimi televizijami. K temu pripomore zasičenost trga z nedovršenimi kitajskimi izdelki. Zaradi nerazumevanja se vse preveč projektov konča kot žalostna zgodba nedelujočih komponent in črnih ekranov. »Recept do uspešnih zgodb je preprost. Kakovostna strojna oprema in preprost uporabniški vmesnik za objavo vsebin. Brez slednjega je še tako inteligenten prikazovalnik zgolj prikazovalnik.«

Od Laponske do Katarja

Podjetje Infinitus se že dvajset let ukvarja z razvojem, izdelavo in distribucijo pametnih digitalnih LCD-prikazovalnikov in digitalnega urbanega pohištva za zunanje okolje. Kljub majhnosti je trzinsko podjetje v vrhu mednarodne prepoznavnosti. LCD-sistemi pod blagovno znamko imotion so bili eni izmed prvih, ki so lahko zanesljivo delovali v vseh regijah sveta (od Laponske do Katarja).

Razlika v primerjavi s primerljivimi produkti je predvsem v dovršenem hlajenju, ki je nujni pogoj za zanesljivo delovanje LCD-prikazovalnikov v zunanjem okolju in kakovostni slovenski proizvodnji kovinskih ohišij. Le-ta ščitijo elektronske komponente pred zunanjimi vremenskimi vplivi. Prav premišljena ohišja že na prvi pogled ločijo digitalne prikazovalnike imotion od drugih. Konstrukcija ohišij je zasnovana tako, da so kovinski spoji in vijaki očem nevidni. Slednje ni priporočljivo le z estetskega vidika, temveč tudi z vidika, da so prikazovalniki postavljeni v javno okolje, kjer je prisoten vandalizem. Pri oblikovanju produktov podjetje sodeluje s priznanim industrijskim oblikovalcem Janezom Mesaričem.

Zunanje digitalne informacijske točke

Tehnologije digitalnega sporočanja so ustvarjene z namenom, da olajšajo posredovanje in pridobivanje informacij, ki jih posameznik potrebuje v vsakdanjem življenju. Del te tehnologije so digitalne informacijske točke. Njihova uporabnost je široka, od promocije turistične ponudbe, urnikov javnega prometa, do sporočanja o pomembnih lokalnih informacijah.

V sosednji Avstriji se zavedajo pomena digitalnega in so dodobra modernizirali oziroma digitalizirali vse aspekte lokalne samouprave. Sem spada tudi komunikacija. Na prvi pogled se zdi dovolj redno posodobljena občinska spletna stran. Do nje ima skorajda vsak posameznik dostop v svojem žepu. Na tem mestu se vprašajte, kolikokrat ste obiskali spletno stran vaše občine v zadnjem mesecu? Severni sosedje vedo vaš odgovor. Zahtevo po vzpostavitvi novega komunikacijskega kanala, ki bo čim lažje dostopen vsem, kadarkoli, so našli v zunanjih digitalnih informacijskih točkah.

Digitalne točke so postavili na mesta, ki imajo veliko pretočnost. S tem so dosegli, da občani pridobijo pomembne informacije vzporedno ob opravljanju osnovnih dejavnosti, kot je to na primer sprehod v trgovino. Ker je komunikacija digitalna, lahko vsebine prilagajo aktualnim dogodkom, naj si bo to pomembna lokalna pridobitev, dobrodelni koncert ali opozorilo na vremensko ujmo.