Pri Volkswagnu so vse bolj sproščeni s športnimi električnimi modeli. Zdaj je na vrsti tale karavan ...

18. 3. 2024 | Matjaž Korošak
Deli

Družina GTX se hitro širi. Po 'trojki' je tu še 'sedmica' - z nahrbtnikom. In tokrat z dvomotorno verzijo je ID.7 GTX Tourer hkrati tudi najmočenješi električno gnani Volkswagen ...

Inženirji so namreč modelu ID.7 GTX Tourer (ki bo prvi na voljo, limuzina sledi) na prednjo os namestili še asinhronski električni motor, ki mu pri Volkswagnu pravijo AKA150 in zmore največ 80 kW (109 KM) in 134 Nm navora, vendar se porabi v prid vklaplja le po potrebi. Če bi bila zadnja os, ki jo poganja znani sinhronski motor AP550 (210 kW/286 KM) morda le preveč obremenjena. Ali pa ob (predvidenem) zdrsu, ko je treba stabilizirati vozno dinamiko. Takrat sistem v milisekundah vklopi prednji pogon s potrebno močjo ...

Platišča se serijska 20 palčna, opcijsko tudi 21, posebna rdeča barva Kings red metallic je poklon modelu GTI. Črna barva strehe je serijska pri GTX-u.

Platišča se serijska 20 palčna, opcijsko tudi 21, posebna rdeča barva Kings red metallic je poklon modelu GTI. Črna barva strehe je serijska pri GTX-u.

Volkswagen

Najmočnejši električni model ...

Sistemska moč, ki jo ob tem navaja znamka, znaša 250 kW (340 KM) in je tako največ, kar zmore kak električno gnani Volkswagen. Ne glede na moč, pa so inženirji največjo hitrost le omejili na 180 km/h, pospeška sicer še ne navajajo, čeprav gre pričakovati rezultat, ki bo okoli šestih sekund. Seveda pa 4Motion prinaša še kakšno korist - zdaj na primer zmore GTX Tourer vleči priklopnik z največjo dovoljeno maso 1400 kg (namesto 1000).

VW ID.7 GTX

VW ID.7 GTX

Volkswagen

Najmogljivejša baterija

Tudi baterija, ki napaja pogonski sistem je seveda zmogljivejša, pravzprav je tudi baterijski paket največji in najbolj zmogljiv doslej. Pri znamki navajajo podatek, da gre za paket s kar 91 kWh bruto oziroma 86 kWh (doslej največ 77 neto)neto uporabne zmogljivosti. Kar bi naj pri predvideni porabi zadostovalo za vsaj 625 km (ocenjenega) dosega. Natančnih podatkov sicer še ni, so pa že potrdili, da bo mogoče novo baterijo polniti z močjo do 200 kW, kar naj bi pomenilo, da bo od 10 do 80 odstotne napolnjenosti potrebnih 30 minut.

S podrtimi naslonjali zadnjih sedežev in naložen do vrha, zmore prtljažnik sprejeti 1714 litrov prtljage.

S podrtimi naslonjali zadnjih sedežev in naložen do vrha, zmore prtljažnik sprejeti 1714 litrov prtljage.

Volkswagen

Manjši popravki podvozja

Ne glede na največjo moč novega modela, se pri Volkswagnu niso odločili za kakšne resne spremembe podvozja s posamičnimi obesami spredaj in večvodilno premo zadaj. Dodali so le čvrstejše stabilizatorje in bolj neposredno progesivno krmiljenje. Opcijsko pa se je moč odločiti še za DCC sistem nadzorovanih blažilcev, ki razširi okno uporabnost novega podvozja pri GTX Tourerju. Navszadnje gre v prvi vrsti za uporaben, praktičen, tudi družinski model, nekakšen električen Gran Touring model s kar 605 litri prostornine uporabnega prtljažnika ...

Preberite še

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja