Xiaomi se ambiciozno podaja v svet avtomobilizma. Bo tako uspešen kot pri mobilnih telefonih?

Kitajski proizvajalec pametnih telefonov Xiaomi je uradno razkril svoj prvi električni avtomobil SU7, s katerim imajo velike ambicije.

Xiaomi je sredi novembra zaprosil za licenco za prodajo svojega prvega električnega vozila na Kitajskem, kjer mora prodajo vsakega avtomobila odobriti državni regulator, nato pa ministrstvo za industrijo in informacijsko tehnologijo odobri homologacijo in začetek prodaje. Ta bo te dni stekla tudi za  Xiaomijev prvenec SU7.

Xiaomi

Xiaomi je ob tem tudi razkril nekaj tehničnih značilnosti avtomobila, ki pa ga ne bodo izdelovali sami ampak bo pogodbeno nastajal pri proizvajalcu Beijing Automotive Industry Holding (BAIC). Limuzina, ki je v času razvojne faze nosila oznako MS11, je dolga skoraj natanko 5 metrov, medosna razdalja meri tri metre, na kolesih pa bodo 19- ali 20-palčne pnevmatike.

Xiaomi

SU7 bo na voljo z dvema pogonskima sklopoma, v izvedbi z zadnjim pogonom ga bo poganjal motor z 220 kilovati, medtem, ko bodo pri močnejši različici z dvema motorjema (220 in 275 kilovatov, kupaj 495 kilovatov) gnana vsa štiri kolesa. Z enim polnjenjem baterije naj bi avtomobil prevozil kar do 800 kilometrov, trdijo pri proizvajalcu pametnih telefonov. Masa praznega vozila z zadnjim pogonom je 1.980 kilogramov, najvišja hitrost je omejena na 210 kilometrov na uro, pri izvedbi s štirikolesnim pogonom, ki tehta 2.205 kilogramov, se kazalec hitrosti ustavi pri 265 kilometrih na uro.  

Xiaomi

Informacijsko komunikacijski sistem so kajpak razvili sami, med drugim pa bo omogočal tudi samodejno plačevanje cestnine brez ustavljanja. Serijska proizvodnja se je že začela prvi kupci pa bodo električno limuzino dobili v februarju. Zaenkrat bo na voljo le na kitajskem trgu, čeprav ima Xiaomi v načrtih, da bodo skupaj s še ostalimi modeli invazivno vstopili tudi na evropske in ostale trge.

Preberite še: Znana je izhodiščna cena za novega Dusterja

BONUS VIDEO: S temi izboljšavami je Lexus RX postal nevaren tekmec med prestižnimi SUV-ji

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja