Vplivnica je svoje početje pripisala napaki v komunikaciji. »To je napaka, ki je v prihodnje ne bom ponovila. Vse dobrodelne dejavnosti, s katerimi sem se vedno ukvarjala, bom popolnoma ločila od komercialnih dejavnosti. Ker tudi če je končni cilj dober, lahko pride do nesporazumov, če nad komunikacijo ni dovolj nadzora,« je sporočila. Vse skupaj je komentirala tudi italijanska premierka Giorgia Meloni. Ta je po pisanju La Repubblice dejala, da pravi vzorniki niso vplivneži, ki služijo denar z nošenjem oblačil in kazanjem torbic ali promoviranjem zelo dragih tort, s katerimi prepričujejo ljudi, da delajo dobra dejanja, cena pa služi samo začinjenim honorarjem. Pravi vzorniki so tisti, ki ustvarjajo, oblikujejo in proizvajajo italijansko odličnost.
Italijanska vplivnica vzela milijon evrov
Italijanska vplivnica Chiara Ferragni, ki ima na instagramu skoraj 30 milijonov sledilcev, je v sodelovanju s podjetjem Balocco oblikovala praznično torto s svojim imenom. Torto so prodajali po devet evrov, denar od prodaje pa naj bi namenili pediatrični bolnišnici Regina Margherita v Torinu za zdravljenje otrok s kostnim rakom. Podjetje, ki je izdelalo torte, je pred začetkom prodaje bolnišnici doniralo 50.000 evrov, Chiara pa je obdržala denar od prodaje tort. Italijanski urad za varstvo konkurence je sporočil, da sta podjetji, ki upravljata dejavnosti Chiare Ferragni, TBS Crew in Fenice, v tem poslu zaslužili več kot milijon evrov, bolnišnica pa od tega ni dobila nič. Obe podjetji pa tudi družbo Balocco so kaznovali z več sto tisoč evrov kazni, skupno z več kot milijonom evrov, Ferragnijeva pa je obljubila, da bo bolnišnici donirala milijon evrov.