Ta dva nova avtomobila sta se na zadnjem testu trčenja izkazala naravnost katastrofalno; preverite, katera …

27. 12. 2023 | Nika Arsovski
Deli

V preizkusnih trčenjih sta si prislužila oceno varnosti NIČ zvezdic.

Avtomobili so danes zaradi napredne tehnologije precej bolj varni, kot so bili pred desetletji, recimo v šestdesetih in sedemdesetih letih minulega stoletja. To pa ne pomeni, da so vsi  enako varni. Daleč od tega.

Kljub temu se nekateri na testih še dandanes izkažejo resnično slabo. Po poročanju Motor1 sta si tako MG 5 in Mahindra Scorpio prislužila nič zvezdic v avstralskem programu ocenjevanja novih avtomobilov.

Profimedia

Čeprav se MG 5 z oblikovalskega vidika zdi povsem spodoben, je na testu trčenja ANCAP dosegel katastrofalno oceno.

Po podatkih omenjene spletne strani to lahko pripišemo odsotnosti sistema za nadzor voznika oz. sistema za zaznavanje otrok, prav tako pa nima niti zategovalnikov varnostnega pasu in sredinske zračne blazine.

Ta bi preprečila medsebojne trke potnikov v primeru nesreče.

Poročilo rezultatov trčenja ANCAP pri tem navaja: »Upogib prsnega koša voznika je presegel meje in je bil ocenjen kot SLABO. Strukture na armaturni plošči so bile potencialni vir poškodb za voznika, pri čemer je bila zaščita zgornjega dela nog ocenjena kot MEJNA. Zaščita voznikovega spodnjega dela nog je bila SLABA.”

Nič kaj bolje se na testu ni izkazala Mahindra Scorpio, ki je prav tako dosegla NIČ zvezdic. Deloma tudi zaradi pomanjkljivih stranskih zračnih blazin za zaščito glave.

In medtem ko je test ANCAP ocenil samo različico s šestimi sedeži, je na Novi Zelandiji na voljo različica s sedmimi sedeži, ki ima samo medenični varnostni pas za potnika v drugi vrsti na sredini.

Test trčenja je pokazal, da sprednja struktura Mahindre Scorpio predstavlja visoko tveganje za potnike v nasproti vozečem se vozilu pri testu MPDB. Pri čelnem preskusu je bila zaščita voznika ŠIBKA za prsni koš in DOBRA za vse druge kritične dele telesa. Zaščita glave, vratu in prsnega koša potnikov zadaj je bila SLABA na podlagi odčitkov lutke in velike obremenitve varnostnega pasu.

Preberite še: Nekoč so tu proizvajali sanje, danes pa ta slovita tovarna zapuščena sameva.

BONUS VIDEO: Lexus UX - Zadržan prestiž

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja