"Dvoboj električnih velikanov": Elon Musk obljublja manj kot sekundo do 100, Mate Rimac pa o tem močno dvomi

1. 3. 2024 | Gregor Žvab
Deli
"Dvoboj električnih velikanov": Elon Musk obljublja manj kot sekundo do 100, Mate Rimac pa o tem močno dvomi (foto: Tesla)
Tesla

Več kot šest let čakanja bo očitno končno obrodilo sadove. Letos bo uradno predstavljen, prihodnje leto pa se ga bodo razveselili prvi kupci. Teslin Roadster je, kot kaže, skorajda nared, obljube Elona Muska pa ... nerealne?

V najavi vsega napisanega sicer ne gre za uradno sporočilo Tesle, a recimo, da si lahko objavo Elona Muska na omrežju X (nekdanji Twitter), razlagamo kot »precej« uradno. Musk je namreč odgovarjal na vprašanja uporabnikov, debata pa je vmes nanesla tudi na Teslin Roadster. 

Do konca leta ...

V nadaljevanju je ustanovitelj Tesle zaupal še nekaj podrobnosti prihajajočega avtomobila. Že letos naj bi tako predstavili serijsko vozilo, prvi primerki pa bodo do kupcev prišli v letu 2025.

Tesla

Hitrejši od vseh?

Obregnil se je tudi ob zmogljivosti in zelo na kratko dal vedeti, da bo Tesla Rodster do 100 km/h potreboval manj kot sekundo. Sliši se kar malce neverjetno, a Roadster bo očitno hitrejši tudi od Rimca Nevere, to pa je celo hitreje od prvotnih napovedi iz leta 2021, ko je Musk trdil, da bo avto stotico dosegel v 1,1 sekunde.

Elon Musk sicer o prihajajočem Roadsterju ni kaj dosti govoril in verjeli ali ne, od uradne najave 17. novembra 2017 je minilo že več kot šest let. Tesla sicer še vedno sprejema rezervacije, za katere je potrebno vplačati 50.000 dolarjev (dobrih 46.000 evrov), cena Roadsterja pa naj bi se gibala med 200.000 in 250.000 dolarji (185.000 in 230.000 evri).

Kaj o tem misli "oče" Nevere?

Na Muskove navedbe se je na omrežju Facebook odzval tudi Mate Rimac, "kreator" Nevere, ki do 100 potrebuje nekaj manj kot dve sekundi in močno podvomil v Muskove navedbe, oziroma nekoliko obrazložil pogoje, potrebne za tak dosežek.

Rimac

Dejal je, da bi avto moral imeti dodaten potisk, ventilatorje za ustvarjanje podtlaka, ter ogromne motorje, menjalnike, inverterje, pogonske gredi, in podobno, hkrati pa tudi zelo nizko težo. To pa bi bilo, brez uporabe dodatnega potiska, težko nadomestiti.

Preberite še: