To priljubljeno funkcijo boste v novem BMW-ju serije 5 Touring iskali zaman

13. 2. 2024 | Gregor Žvab
Deli

Karavani imajo zaradi svoje prostornosti in uporabnosti še vedno širok krog kupcev in za marsikoga predstavljajo tisto pravo, družinsko prevozno sredstvo. Znotraj osnovne zasnove pa je vedno prostor za manjše trike, ki njihovo uporabnost še povečajo. BMW pa se je, kot kaže, enemu od teh trikov sedaj odrekel ...

Za nekatere je to najbrž neznatnega pomena, za druge pa zelo pomembno – ločeno odpiranje steklenega dela vrat prtljažnika. Zakaj je to tako praktično? Predvsem s tega vidika, da za natovarjanje manjših predmetov (torb, in podobno), ni potrebno odpirati celotnih vrat prtljažnika.

BMW

BMW se v celoti temu sicer (za zdaj) še ne odreka, saj ima aktualna serija 3 to funkcijo še vedno vgrajeno, celo v najmočnejši različici M3. Ravno zato kar malo čudi dejstvo, da so pri petici na to »pozabili«.

Tradicija se končuje ...

BMW se je namreč te rešitve posluževal v zadnjih petih generacijah (E34, E39, E61, F11 in G31), medtem ko z aktualno G61 to izginja. Pri BMW-ju so sicer že ponudili tudi razlago, zakaj tako.

Alexander Schmuck, produktni in tehnični vodja severnoameriške veje BMW-ja je namreč dejal, da bi, zaradi aerodinamične zasnove zadka in padajoče strešne linije, odpiralni sistem stekla odvzel precej prostora v prtljažnem delu.

BMW

Eno ali drugo, oboje (očitno) ne gre ...

In če se razlaga zdi na prvi pogled smiselna, pa je zagotovo kar nekaj potencialnih kupcev, ki bi se raje odpovedali kakšnemu litru prostora v zameno za omenjeno, praktično lastnost.

Nenazadnje, BMW serije 5 Touring ima enako prostornino prtljažnega prostora, ne glede na pogon – 570 litrov, tako da verjamem, da bi bavarski inženirji znali vkompnirati tudi odpiralo za steklo, ne da bi pri tem trpel prtljažni prostor.

Preberite še:

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol