V Slovenijo prihaja Toyotina znamka KINTO

6. 12. 2023 | Janoš Pečnik
Deli

Toyota v Sloveniji v omejenem obsegu že ponuja dve storitvi souporabe avtomobilov. V prihodnje pa pričakujte še precej več.

V zadnjih letih na različne načine spremljamo preobrazbo proizvajalcev avtomobilov v ponudnike mobilnostnih storitev. Toyota Slovenija nam je predstavila svoj pristop in svojo novo znamko KINTO z naborom štirih skupin storitev. Sprva za fizične osebe, nato tudi za pravne.

KINTO One je "all inclusive" najem elektrificiranih Toyotinih in Lexusovih avtomobilov za obdobje od 12 do 60 mesecev - z vključnim zavarovanjem, vzdrževanjem, pnevmatikami in podobno.

Toyota

KINTO Share je v sloveniji že od leta 2019 poznan pod imenom DriveME - storitev souporabe elektrificiranih vozil Toyota in Lexus. Trenutno je v souporabi deset vozil na treh lokacijah v Ljubljani, v prihodnjem letu pa načrtujejo širitev mreže po vsej Slovenije in dostopnost fizičnim osebam.

Tudi KINTO Ride v Sloveniji že deluje pod imenom ToyotaGO in je celo plod domačega znanja. Gre pravzaprav za prevoze na zahtevo prek mobilne aplikacije, ki jih opravljajo lokalni prevozniki. Trenutno je aktivna na Primorskem in pokriva predvsem potrebe mobilnosti zadnjega kilometra.

KINTO Join pa je pravzaprav Toyotina ideja aplikacije za deljenje prevozov. Zaenkrat je namenjena podjetjem in organizacijam, ki zaposlenim in članom omogoča, da se z le nekaj kliki organizirajo in skupaj pripeljejo do službe ali druge želene destinacije.

Toyota

Skupni imenovalec vseh storitev za uporabnike je v breskrbnosti uporabe in predvidljivosti stroškov. Bistven cilj za Toyoto pa boljši izkoristek vozil skozi njihov življenjski cikel in relativno zmanjšanje fiksnega dela povzročenih emisij, ki nastanejo pri proizvodnji. Vozila bodo tako v različnih fazah življenjskega cikla prehajala med različnimi storitvami, na vsaki točki pa je možna seveda tudi prodaja končnemu uporabniku. Toyota Slovenija sicer v prihodnje računa na preboj na področju prodaje poslovnim uporabnikom.

Preberite še: Mercedes-Benz 300 SLR velja za najdražji avtomobil na svetu, pa veste zakaj?

BONUS VIDEO: Prisluhnite najbolj zanimivim izkušnjam dveh izvrstnih slovenskih dirkačev!