news-details
Vir slike: SiOL
Avto

Kar dve Seatovi novosti: njihovi kupci so v povprečju deset let mlajši #foto

Ravno pravi čas je Seat prenovil svoja dva pomembna prodajna stebra. Ibiza, ikona znamke, še poudarja svojo modno plat, z digitalizacijo notranjosti pa stopa naproti mlajšim kupcem, ki sta jim povezljivost in digitalna integracija vse pomembnejši. Sočasno je v Slovenijo pripeljala tudi prenovljena arona, ki nosi pomembno prodajno breme v vse bolj priljubljenem segmentu in se lahko pohvali s praktično enakimi tehnološkimi popravki kot ibiza. Nekaj razlik je v hierarhiji paketov opreme, ibiza je na voljo tudi z osnovnim atmosferskim motorjem in posledično nižjo vstopno ceno (12 tisoč evrov). Pri aroni se vse začne z nekoliko več serijske opreme in močnejšim motorjem z 81 kilovati, zato je tudi vstopna cena višja (16.500 evrov).

Preberi več